Detox just to retox.

Wow. Underbar helg. :D Först träffade jag som sagt Marcus, och jag var inte nervös alls, förutom när jag stod i rulltrappan när jag precis var framme. Sen gick det över, fast jag blev fan lite nervös när jag pratade med honom i telefon och spanar efter honom så hoppar han på mig bakifrån och skrämmer mig. NOT NICE. Men jag fick en cola precis efter, så då glömde jag bort det. :D Nja, vad kan man säga vi gjorde? Jag lekte guide och berättade lite om allt i Stockholm, tog honom till Fontänen.. På något konstigt sätt tar jag alltid folk till Fontänen. Fast det är ju en riktigt fin plats, och ingen vet typ vart den ligger. Så det är grymt. Men anyways, jag berättade om vad saker låg och vad saker hette och grejer, jag kände mig töntig men han verkade inte ha något emot det så. Det var inte awkward alls typ, vi pratade och pratade sen tog vi en fika och pratade lite mer. Känns skönt att äntligen träffa honom, eftersom vi har pratat typ lääänge och faktiskt så är han en ganska bra vän till mig. Naaajs.
Så i alla fall, på kvällen drar jag mig till Alex och drack vin, groggar och vodkaaa. Spyr som fan. :D Tyckte det var asroligt, ställer mig bakom en buske och spyr, sen skriker jag "JAG SPYDDE HAHAHAHA!"... Hilarious, Kicki... Sen typ fick Alex lyssna på mina sedvanliga fylleconfessions, sen drog vi oss iväg till Tim och shottade lite mer vodka, jag fylleringde Sandra och alltså mycket mer minns jag inte. :D Jag sprang runt och däckade lite varsomhelst, sen tog festen typ slut. :P Så fick Ericas kompis skjutsa hem oss, riktigt nice. Nån jävel snatta cigg av folk, menmen. Inte mycket man kan göra. Så iaf. Roligast på festen var nog Pontus som gjorde helikoptern och ja, strippade runt lite överallt. Creepy shit. :P  Sen hade jag en nice hangover dagen efter också, morsan väcker mig sex timmar efter att jag somnat, jag är fortfarande lite packad när jag går upp och hälsar på mina mostrar. Stank sprit gjorde jag säkert också. xD NAJS!

Anyways. Spenderade resten av söndagen i sängen typ och idag ville jag också göra det, men neh. Längsta dagen i skolan är nödvändigtvis på en måndag, 8.15-15.50... NOT NICE. Låg och sov lite på sista lektionen så nu är jag hyfsat hyper! Mwaaah jag vill ha mat.
Puss på er babes. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0