Orkaorkaorka.

Jag orkar inte bli dissad gång på gång. Jag vill ha vänner som uppskattar mig och är fucking trevliga, inte skrattar mig rakt upp i ansiktet när jag har utsläppt hår i skolan för första gången på typ en månad. Liksom okej, det var lite risigt eftersom jag nyligen hade duschat. Men jag hade sprejat på lite med hårsprej så att det såg någorlunda okej ut, sen hade jag luva på mig på vägen till skolan vilket kanske fuckade det litegrann. Så okej. Det var väl lite fluffigt. Men det är fan ändå inte kul att bli utskrattad så fort man kommer in. Hade tofs på mig resten av dagen.

Fan allt bara.. Fuckar sig nu. Fuck. Fast jag blir glad av att tänka på julafton, jag ser verkligen jättemycket fram emot det. Bobo ska fira jul (en tradionell jul!! Kalle Anka och hemgjorda köttbullar och juuuulklappar!) med min familj, sen åker vi över till hans farsa, sen hem för en special surprise som jag tänkte över igår. Ååhhååå ser fram emot det.. Haha!
Min pojkvän är även bäst i världen för att han fixade julgran åt mig och var med mig och julpynta även fast han hatar julen. Men han förstod hur mycket det betyder för mig så han ordnade det i alla fall. Jag älskar honom! Åtta månader om två dagar.

Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0