Nyår.

Jag trodde inte att det skulle sluta med att jag kanske 25 minuter innan midnatt sitter och bloggar, med en pojkvän som inte ens  går och kollar hur det är med mig när jag är den drygaste människan som finns. Vi kanske inte ens går ut på nyår för att kolla fyrverkerier, som det verkar nu kommer vi sitta inne och spela guitar hero vid den tiden. Jag är fan besviken så det svider i magen, vi skulle gått till Sol och Robert iaf, bara sitta inne med folk som spelar och när de inte gör det, så snackar de wow!

Om tjugo minuter börjar det nya året. Fan vad speciellt. Ett helt decennium har gått bort, åh vad speciellt det känns just nu.
Jag vet inte om det är för att det är sista dagen på mensen nu, men fuck this, jag orkar inte. Jag vill bara gå och lägga mig och gråta en skvätt (hormoner är väl fan min bästa vän just nu) och sova bort hela skiten. Somna till ljudet av fucking guitar hero. Jag hatar det där jävla spelet.

Well, gott nytt år mina vänner, jag hoppas erat nyårsfirande blir bättre.
Edit sekunder efter publicering: Jag ska fan gå ut själv och kolla på fyrverkerierna om de vill sitta inne. Det är det som gör nyår speciellt! Och champagne och min familjs egna traditioner. Fuck this, man gör det roligt.
Puss på er! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Trust, det är helt omöjligt att komma ifrån WoW-snackandet, till och med på nyår---



Gott nytt år, Kixiechocolat, hoppas året ditt börjar lika bra som förra - we all know how much you love to dance in the middle of the street. ;D



2010-01-01 @ 18:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0