Julveckan som varit...

Har inte blivit mycket bloggande den här veckan, jag vet. Har inte haft mycket tid över och den tiden jag faktiskt haft över har jag spenderat framför tv'n eller att spela sims, vilket är mitt nya beroende. Igen. Men fan vad jag börjat tröttna, jag vill spela GTA 4 igen...

Men jag ska göra som alla andra bloggar gör, lista litegrann jag fick.
- Lite köksgrejer och en kokbok av mamma. Temat från mamma var just köksgrejer, så jag och syskonen spekulerade över vem det är som ska stå för vad under en middag.. Bobo fick en elvisp av bror och var jätteglad för det, jag med, haha. Mamma är trött på att bjuda på middag, nu är det våran tur tycker hon...
- En ny mobil med comviqabonnemang, vilket jag tjatat om nu i några månader.. Funny thing is, den var inpackad i en kartong avsedd för en väckarklocka, och rimmet, vilket mamma fortfarande envisas med, pekade också på att jag hade svårt att komma upp på morgonen och grejer. Så jag trodde ju att det var en väckarklocka. Snacka om överraskning. Min mobil är jättefin. <3 Kan inte sluta spela på den heller, fick med typ sju spel och ett minneskort på 8 gig. Niiice.
- Ett linne, en kofta och två par örhängen, nice.
- En babyliss iCurl av min älskling. Jag kan inte riktigt locka med den än, men jag har nog massvis med tid på mig att försöka.
- En ny väska! Med plånbok till, mamma och syster är trötta på att se mig med en alldeles för liten och trasig väska, så jag fick en stooor sak med flera olika fack av märket Björn Borg. Jag har aldrig varit mycket för märken, men den är jättefin. Rosarött foder inuti också, och en typ plånbok till. Men det är svårt att hitta plånboken i röran jag har däri väskan nu...
- Ett presentkort, H&M, 600 spänn tror jag det var. Nice.
- En chokladask från Bobos pappa, Anthon Berg. Vi fick den typ den 26'e eller om det var den 27'e... Den är slut nu, haha.

Jag fick säkert mer, men det minns jag inte nu.. Bra årgång när man har många syskon, haha! Och Bobo fick också ett påslakan-set. Jag har iiinte skvallrat om att han typ bara har två set.. Men det är jättefint, det är mörkt och randigt och ja, sisådär.. Får byta till det någon gång snart, kanske imorgon för att vi ska kunna vara bakis i en fräsch säng. Frågan är bara om det är två påslakan i. Vi delar ju inte täcke sen ett par månader tillbaka, när det blev kallt ville jag tydligen ha mer täcke under natten, haha. Och Bobo tyckte det blev varmt under det vanliga täcket, och jag tyckte det blev kallt.. Så Bobo sover under en filt med påslakan på och jag har tagit hit mitt tjocka täcke från mamma, haha. Man slipper allt det där med att någon stjäl täcket och han är ju ändå nära, det är bara slinka in en arm så får man lite kroppsvärme också. ;)

Nä, det här inlägget har blivit långt nog nu. Kanske ska börja engagera mig mer i min blogg och fixa en ny design, men jag vill ju ha en egen header, då behöver jag photoshop, då behöver jag en snabbare dator än den här (jag skriver ju till och med snabbare än datorn hinner reagera), men mamma är alldeles för rädd om min egna dator, vilket är förståeligt för såvitt jag har förstått så var den hiskeligt dyr..
Men nä, nu räcker det.
Puss på er! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0