GOSH vad jag är glad just nu.

Jag är så himla avslappnad och nöjd. Idag skulle Bobos mamma och min mamma träffas för första gången, vi har ändå varit tillsammans i åtta månader nu (och en vecka exakt, men det behöver vi inte räkna med). Så vi hade planerat det här i någon månad nu, köpt mat och grejer, och vi stressade utav bara helvete när vi började städa ordentligt för ett par dagar sen. Vi har möblerat om, köpt nya soffor, fixat maten (två dagar tidigare) och ja, vi har fixat en jävla massa. Och nu ser det faktiskt ut som en lägenhet! Ni som varit här tidigare hade tappat hakan!
Fan vad nojig jag var innan. Så jag drack lite vin innan maten i ett försök att slappna av men jag blev bara mer nojig. Men sen när allt gått asbra under middagen och alla satt och snackade så ville jag gå och sova efter efterrätten. Då kände jag att jag kunde slappna av och sluta vara nervös, för det gick ju faktiskt jävligt bra. Och mamma blev nog lite förälskad i Simon som var jättetrevlig mot henne. Najs. Och Bobos mamma är verkligen jättegullig, fast jag kan ju säga att jag blev lite nervös första gången jag träffade henne. Jag är bara inte van vid morsor som svär utav bara helvete.. Men men, nu när jag har lärt känna henne tycker jag hon är jättemysig.

Men nu "babblar" jag på bara för att jag fått i mig några glas vin. Fan vad gott det vita vinet var. Dags att lägga ner och kanske sova. Fan vad gott jag kommer att sova.
Jag visste inte att man kunde vara så kär i någon fortfarande efter åtta månader.
Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0