Det var ju typ sju timmar sen...

... Seeen jag bloggade sist. Och jag har inte gått och lagt mig än, så det här räknas som det andra blogginlägget för idag. Det blir för mycket! Och dessutom var det förra långt, skäms Kicki. Det här kanske också blir lite långt eftersom jag är ganska uttråkad men inte särskilt trött eftersom vi gick upp klockan tre på dagen... Bobo sitter och leker med min mobil, samma spel som jag nötar. Vi har varit på sista leveln nu i två timmar och bara nötat.. Svårt det där! Något jävla bubble-spel, ni vet, såna där man skickar iväg för att paras ihop osv. Bara det att mitt är lite mer komplicerat än så. Fucking aliens.

Som vanligt när jag nattbloggar brukar det bli lite allt möjligt, lite randomtankar jag har. Typ fem stycken olika. Minst. Kanske skriver jag ur alla mina tankar så att jag sen kan sova. :) Men men!
Imorse fick jag ett sms. Av en människa som var en nice polare till mig en gång i tiden, och jag kunde typ inte tycka illa om henne. Inte ens när jag märkte att hon totaldissa mig och en till polare för att sen sitta helt öppet och köra grundskole-skitsnacket. Ni vet, det där "*viskvisk,fnitterfnitter,pekapeka*, hoppsan, de ser mig, WHATEVER! *pekpekpek*"... Inte ens då. För när hon väl öppnade käften ordentligt så lät hon vettig och ingen människa har bättre humor. (Ett bevis på att jag egentligen är trött, humor blev homur...) Anyways. Till det här sms'et då. Irritationen i mitt huvud väcktes när jag, jävligt nyvaken klockan tre på dagen, vandrar upp och ser att det står "kan du fixa dricka?". Människan har inte pratat med mig som om jag vore en equal human på över ett halvår. Vafan.. Varför ska jag alltid ställa upp för folk som tar mig för givet? Varför ska folk alltid ta mig för givet? Varför ska jag vara så jävla snäll hela tiden och ta massa skit? Nä, flickan vet att jag har en pojkvän som är över 20, OCH att jag har svårt för att säga nej, jag var det perfekta offret! Dock respekterar jag min pojkvän alldeles för mycket för att be honom köpa ut till någon som jag inte ens är polare med. Hade varit en sak för Sara, fine, då hade jag frågat. Sara är ändå stor nog att gå på krogen, och hon dricker inte ens, det händer kanske tre gånger per år. Hon förtjänar lite time-out då och då.
Men den här flickan som langar dissar om och om igen.. I helvete heller. Fråga någon annan fjortispolare och ta bort mitt nummer på en gång, jag är fan trött på att bli utnyttjad. And to make it worse, vi har en låda med smirnoff och en med heineken. :D Hade jag varit snäll idag hade jag kanske låtit henne köpa några. Men nä. Ölen ska jag spara till those special moments. <3

Jag vill skriva om allt. Hela världen. Men jag känner att det börjar bli långt redan nu. Jag älskar verkligen att skriva ibland.. Det är befriande på något sätt, särskilt när man är trött och har många tankar i huvudet, då är det skönt att bara få ut allt. Kanske ska leka lite i HTML istället, kolla runt på internet om det finns några nice headers...
Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0