8 dagar kvar...

... Till julafton! Taggataggatagga! Jag har snokat på massor med paket hos mamma! Jag vet vem det största är till, but size doesn't matter, remember? ;)
Jag kommer vara så sjukt glad efter jul. Då får vi mer pengar också, hahaha. Ett ciggpaket ska nu hålla i en vecka, lycka till. :)

Jag pratade med Cissi, systern min, om bråket med pappa idag. Tänkte varna henne eftersom hon och åtminstone en bror ska träffa honom nu på lördag, så ifall han börjar snacka skit så är de beredda istället för att bli helt lost och se ut som frågetecken. Cissi ville veta ALLT, så jag berättade vad vi hade skrivit till varandra och hon blev typ chockad. Hon kunde inte fatta att han hade skrivit så och att jag hade skrivit helt galet tillbaka. Men det kändes så jävla bra, och hon förstår det, alla förstår att jag äntligen fått ur mig allt som jag burit inom mig i sjutton år. Men hon behövde tid och smälta det, så hon ringer väl mig senare ikväll för att ge feedback, eller vad man nu ska kalla det. Haha, hon är söt. Pappa skrev i varje fall att jag ska ha ett bra liv, yeahyeah, han kommer tillbaka om högst en månad och säger att han saknar mig så kommer han vänta sig att jag ska säga förlåt, varför ska jag säga förlåt.. Jag ångrar ingenting. Jag är fucking lycklig.

Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0