Och skolan är ju rolig...

Ja, här sitter man igen. Samma dator i samma gamla sal med favoritläraren. Samma gamla Pehr. Men just nu orkar jag inte lyssna på honom.

Dagarna börjar ju BRA! Igår skulle första lektionerna springa iväg. Och de sprang verkligen iväg, alltså blev den enda lektionen vi skulle ha (visserligen är den två timmar lång) inställd. Yaaay... Så det var bara att släpa sig hem igen. Och sova. Mmmmm. <3 Men med smink på, så råkade jag somna med linser i ögonen, ja vad kul. Det gjorde ont när jag vakna. :( Men jag har inget val, mina glasögon är för skeva för att jag ska kunna ha dem i skolan. TACK BROR! ;)

Så, igår blev hela dagen inställd. Idag hade vi etik och livsfrågor i X antal timmar i början på dagen. Varför X? För jag satt mest bara i en dvala, är gaaaalet trött nu när jag inte är van vid att vara uppe tidigt och sminka sig och så. Och sen var det två och en halvtimmas håltimme... Yeah, glad att jag bor nära skolan nu. Det blev hemgång för min del. Jag vandrade hemåt och ringde min älskling som fortfarande låg kvar i sängen och sa åt honom att hoppa upp så kunde han käka frukost samtidigt som jag käkade lunch. När jag kommer hem har han somnat om...
Vafan, tänker jag och hoppar upp på honom och frågar varför han inte är uppe. "Jag vill inte gå upp" grymtar han och vänder sig om, lägger kudden över huvudet och ja, det verkar som om han somnar om. Big sigh. Men äsch, jag älskar honom precis som han är.

Han kom i alla fall till slut upp och vi åt tillsammans (WOK för min del! <3 Yaaay!) sen var det nästan direkt iväg till skolan igen. Nu sitter jag här och lyssnar på random musik som spelas upp från andra datorer.
Fuck this. Ska spela bejeweled blitz. Faceboooooook! <3
Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0