When you feel so tired but you can't sleep.

Jag måste verkligen börja ta bättre hand om mig själv. Jag mår så dåligt, jag är trött, sover på all fritid jag får, sover för länge, äter för lite, unnar mig inte något roligt, har slutat gå ut, har humörsvängningar för jämnan. Jag vill inte ha det såhär, och såhär ska det inte vara längre. Jag ska fixa mig själv. Ibland önskar jag att Sara hade mer tid, precis som förr i tiden. För hon bor så nära och förstår alltid exakt vad jag pratar om. Men hon har inte tid längre och jag orkar inte lyssna på när hon pratar om Patric, jag vill inte känna mig mer ensam liksom.

Anyways. Idag var det först studiedag, jag hade tråkigt hela dagen typ. Gick upp vid halv tio och hälsade på i Kumla en snabbis, sen när Gisela försvann var det inte roligt där längre, så jag stack hem och spenderade hela eftermiddagen i sängen. Nice. Sen vid fem åkte vi till skolan, för då var det dags för utvecklingssamtal. Clas och Pehr gjorde mig jätteglad! Och jag och Anette pratade lite om klassen och om varför jag tror att det blivit såna grupperingar, men jag vet inte varför. Alla grupperna har väl hittat den som passar en själv bäst. Jag vet att jag har det, jag har ju Therese, problemet är att hon vill ju hoppa av och börja frisör nästa år. Jag vet inte vad jag ska göra när hon hoppar av, jag vill inte vara ensam igen, men samtidigt vet jag inte vilken annan """grupp""" jag tillhör. Vill inte att skolan ska bli jobbig nu när jag faktiskt pluggar något intressant. Menmen, resten av lärarna sa bra saker, morsan missade gympa och svenskläraren, och matteläraren var sjuk, halleluja! Men jag har IG-varning i idrott, så jag måste börja vara med... :P Menmen, det funkar väl.

Nu har jag lust att gå ut på en promenad, sen ska jag duscha och sova riktigt länge, har lång sovmorgon imorgon.
Hoppas jag slipper vara ensam så länge till.
Puss på er. <3

Kommentarer
Postat av: Erik

På lördag får du ju träffa mig i alla fall! Då ska jag se till att det unnar dig gott... Och att du blir mätt. Eller nåt. Du vet.



Har en fet IG-varning i idrott jag med 0:) high five

2008-11-12 @ 23:07:57
Postat av: Amanda

men men men , du hade ju mig också :( och det har du fortfarande jag ser oss två som vänner ju :O det är vi väll? I'm a friend for you

2011-02-23 @ 20:49:26
URL: http://amndaogneevaldson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0