What a catch.

I've got troubled thoughts
And a self-esteem to match
What a catch, what a catch.

Jag fattar bara inte varför det kommer upp nu? Men tydligen så pratar jag bakom ryggen på en tjej som jag knappt känner. Det finns en tjej som jobbar på Arno Livs som jag knappt känner men som var med på kryssningen i somras. Jag pratade typ inte med henne, jag träffade henne knappt och jag minns absolut inget av henne ifrån kryssningen. Däremot har jag hört saker om henne av ett par kompisar, vars systrar känner henne. Men vad skulle jag få ut av att sprida det eller överhuvudtaget bry mig? Jag känner henne inte och jag dömer henne inte för saker jag hört om henne. Men nu har hon tydligen gått fram till Sanna och sagt "vad Kicki sagt om mig är inte sant". Vaaa? Tydligen hade jag sagt jättetaskiga och sårande saker, när jag aldrig sagt någonting om henne, men däremot så har jag hört saker som sagt.
Jag misstänker att det är någon som jag trodde jag kände väl som försöker förstöra för mig med jobbet och så, och jag blir så sjukt besviken. Visst att vi bråkat men det är inte så man behandlar någon som man stått så nära.
Och om det är hon och om du läser - get help. Ditt humör och dåliga välmående kan inte gå ut på mig.

Idag räknade jag faktiskt lite matte. Det var helt okej faktiskt, våran lärare var sjuk och som vikarie hade vi en tjock gubbe med en stor fläck på sin skjorta som stank svett. Men han var rätt chill ändå.

Och som avslut tycker jag bara att folk kan sluta gå bakom ryggen på mig, tack.
Puss på er. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0