Vet hut, ungjävel.

Oh, så givande är diskussionerna på nätet. Jag klarar inte avv deeeeeetttt.

Inte idag! My god! Jag sov aslite inatt för det är så satans kallt i hela lägenheten, jag kunde inte sova. Vaknade stel som en isbit och hade gympa kvart över åtta och fick grymt ont i magen.. Yaaaay... Hade världens temperament resten av dagen pga för lite sömn och värkvärkvärk. AAWRGH!! Jag kommer snart bita nacken av någon känner jag.

Och så dessutom kommer Petra nu PÅ BILDDAGBOKEN big surprise och ska skriva massa personangrepp och skit och tro att jag bryr mig om vilka som snackar om att de inte vill prata med mig men sen hälsar lika glatt på mig när jag går förbi. Det är väl ändå deras problem om de inte tycker om mig och sen ändå hälsar och kramar när vi träffar på varandra?
Önskar att alla bara kunde sluta leka och gå bakom ryggen på folk. Tänk om alla bara var ärliga!... Okej det skulle vara lite creepy om alla var ärliga med allt... Men ändå! Med saker som faktiskt spelar roll kan man väl ändå vara ärlig om.
Wellwell, så länge de inte mår dåligt av det så får de väl göra vad de vill.

Nu till helgen har jag en kamera igen, yaay! Bara för i helgen i och för sig, lovade Clas att lämna tillbaka den igen på måndag... Men helgens projekt blir väl att försöka fota brorsan, Richard... Ska försöka med "Richaaard, kan du hjälpa mig med läxan?... Bra, STÄLL DIG DÄR OCH POSA! POSA! MEEEEER!" I think it will be awesome.
Puss på er! <3

Kommentarer
Postat av: Erik

Lycka till att försöka fånga din brorsa på bild :]

trist att höra om tråkiga dagar. om man vill vara optimistisk kan man ju tänka att man isåfall kan respektera dom bra dagarna bättre! men ofta man vill vara så klämkäck. ^^'

2008-11-21 @ 18:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0