Välkommen till min nya blogg!

YAAAY! Jag fick total abstinens utan blogg så nu äntligen fixade jag en ny! Som jag ska vara lite mer hemlig med, jag har den på min msn och så ger jag ut den till vem som än ber om den på bdb. Jag blev trött på att min äckliga morsa läste om allt jag gjorde typ, så därför gör jag den här istället, så kan jag skriva om mina vilda kvällar utan att mami kan läsa det. Och så blev det DisposableTeen för att det var det som hade flest röster, minsann. x) Anyways, måste gå nu, men jag fixar med design så fort jag har tid! Så länge får den se ut som den gör.. Puss på er! <3

Kommentarer
Postat av: Sol

Men åååh... Här hittade man din blogg och så har du inte skrivit något! Jag som hade tänkt att jag skulle ha massor att läsa! Åååh GOD jag har så tråkigt...

:P

2008-11-03 @ 19:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0