The sun's gonna come out for you.

Förra veckan var inte rolig. Jag grät varenda dag, hände något bra så hände sen något dåligt för att förstöra mitt humör. Alla har sina dåliga dagar, men en dåliga vecka var det längesen jag hade.
Men som sagt så tänker jag positivt, det måste jag. Jag ska lämna hela förra veckan bakom mig och se uppåt. Imorse vaknade jag med solen i ansiktet och jag tänker gå ut snart och se världen med samma positiva inställning som förut.

Gotta stay positive.
Peace out.
Puss på er. <3

Kommentarer
Postat av: Felix

Du förtjänade varenda jävla tår.

"Nödvändigt?"

Nej, inte särskilt. Hoppas du lärt dig i att ge fan i att ljuga bara för att du tjänar mer på det.

2008-11-17 @ 19:22:31
URL: http://leftytotalmassconfusion.blogspot.com
Postat av: Anonym

OH MY GOD you're bitter. Du är en sån MAN som kan ta nederlag så BRA. Shut it and leave my blog, stop whining. Alla blir sårade någon gång och ibland måste man vara den som sårar, och det är inte heller så jävla roligt. Men life goes fucking on, så sluta vara bitter och gör något roligt med ditt liv istället, för din egna jävla skull. Det ska jag göra iaf.

2008-11-17 @ 19:26:16
Postat av: Kicki

Och Felix, this is what makes you so pathetic. Du skriver att jag förtjänade allt dåligt förra veckan i mitt cheering-myself-upinlägg? Lågt. :P Nästa gång, när du verkligen vill såra dem, säg något nervärderande till dem när de fortfarande är på botten, inte på väg upp igen. När jag är påväg upp kan ingen hindra mig, so shut the fuck up bitch, I don't care about your opinion anymore.

2008-11-18 @ 14:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0