Syskonkärlek.

I lördags åkte mamma bort igen, denna gång till Spanien. När hon hade åkt ringde jag till brorsorna och påminde dem om att vi skulle åka in till stan, så vi gjorde det. :) Jag visade en julklapp som jag hade tänkt ut till mamsen, men den uppskattades inte, så jag får hitta något annat. :P Jag luskade också reda på vad alla vill ha i julklapp, så jag ska ut och shoppa nån gång i veckan! Jag älskar att handla julklappar, jag älskar att hitta den där perfekta grejen och tänka sig deras ansikten där på julafton, och sen för att få se hur glada de blev. I love it!
Richard var ju bakis som fan i alla fall, så det blev inte så mycket shoppande då, jag bjussade på mat sen åkte vi hem och handlade lite. Sen åkte jag iväg hem till Sanna, vi såg typ halva Step up 2 the streets, vi hann inte mer.. Så jag såg resten hemma när jag kom hem! Den var grym. Lite overklig som de flesta filmer, men dansscenerna var gryyyymma, särskilt den i slutet. Älskade hela konceptet med massa battling och skit och ah, grymt bara.
Sen imorse så var det meningen att jag skulle hänga med Richard och polarna till Blackeberg (och jag lyckas alltid säga Blatteberg...), men Richard väckte mig klockan tio och sa att Nippa skulle hämta upp oss om tjugo minuter, YEAH RIGHT. Jag går inte upp då och gör mig i ordning på tjugo minuter, det är fysiskt omöjligt för mig. :P Så jag sov vidare och tvingade upp mig vid tolv, hurfan jag ska lyckas somna tidigt ikväll och sen gå upp tidigt imorgon har jag ingen aning om.
Så kommer bröderna hem (Dennis och Richard alltså) och så glor vi lite på tv, sen drar vi oss iväg och köper pizza på Hörnet, jag får alltid som jag vill med de där grabzen. ;) Hela vägen dit och hem så gnällde Dennis som en jävla kärring, så vi mobbade honom lite. Alltid lika nice. :D När vi kom hem i alla fall såg vi på Hancock, den var skitrolig och slutet blev jag besviken på. Och jag tänker inte säga varför ifall någon inte har sett den men vill se den. X)

Sååå. Anyways. Ska se Step Up nu (Step Up 2 The Streets är tydligen uppföljare till den. Fail) sen måste jag väl sova. Blir väl sömnpiller eller så...
Allt löser sig. Puss på er! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0