So sorry.

Så himla ledsen nu för att jag bloggar alldeles för mycket för min egna hälsa typ, men jag känner att jag måste dela med mig av min största inspiration till att älska mig själv och skaffa självförtroende själv. Chris Crocker. Jag vet att de flesta tycker han är fånig och fjollig, ärligt talat så gjorde jag det med först. Men han har faktiskt flera videos som är jävligt vettiga. Det här är två av dem. Och nu när jag själv i efterhand ser på klippen så ser jag att ljudet och bilden inte är riktigt syncad. Ärligt talat så är det inget problem eftersom det bara är hans röst och ord det är man ska fokusera på. Puss på er, learn to love yourselfs. <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0