My life is brilliant.

I wanna kiss you
But if I do then I might miss you, babe

Hold me and love me
Just want touch you for a minute
Maybe three seconds is enough
For my heart to quit it

Livet är fint igen. Jag är trött typ hela tiden i skolan och jag har en liten bula i huvudet för att jag var klantig imorse, men annars är allt så braaa. :)
I have some new p-piller, jag tyckte de förra hade för mycket biverkningar, så nu ska jag pröva några nya så slipper jag kanske humörsvängningarna. Yayness.
Skolan går typ fint fast jag vill slå min svenskalärare.
Imorgon ska jag på Crazy Night i Tyresö Centrum och handla klappar, reaaaa yay! Me so happy.
På fredag ska jag och Sanna nog till rapbattlen på Café Bonza, nicenice.
På lördag ska jag festa! Någonstans! Ingen aning om vart hur eller när men SAKSAMMA I wanna party!... Någon fest? :DD
Och ja sen är helgen över.. Men ändå! Det är snart helg! Justja, kom på nu att jag måste hitta någon kärring i expeditionen imorgon och snacka med henne om att vi ska flytta gympan på schemat nästa termin, feeeett skööönt! Slippa klockan kvart över åtta på fredagsmorgonen, yay.

Jag har inte så mycket att skriva egentligen. Ville bara skriva att me so happy. :) <3
Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0