I'll be there for you.

Idag gick jag upp vid typ.. Tio-elva, höll inte koll riktigt och började städa direkt. Jag dammsög, plockade upp, tog bort katthår, tömde kattlådan, borrade i en dörr, torkade, diskade och dammsög lite till. Sen kom Sofia och höll mig sällskap när jag handlade, sen var jag ändå tvungen att springa tillbaka till ICA och köpa lite till. Damn.
Sen efter allt städande (min rygg dödar mig) så ställde jag mig i köket och skärde upp kött (I HATE it! Slemmigt som fan!) och stekte upp det och fixade och trixade, hällde upp vin, tände ljus och sen kom mamma hem. I was exhaused but it was all worth it when I saw her smile. Efter maten, som faktiskt varit lite bränd och så men annars pretty damn good, så sa hon att hon hade köpt en hem film, Indiana Jones yay! Då kom jag med ännu en överraskning och satte fram två skålar med choklad, en med vit och en med mörk. Hon gillar mörk och jag älskar vit. ;) Så vi satt och snaskade på det och glodde på filmen, och nu är dagen i princip över. Vi har suttit och snackat och jag har verkligen saknat henne. <3 Under sommaren saknade jag henne nästan inte alls men under helgen kände jag mig så ensam så jag skulle verkligen velat ha henne här då. Men nu är hon hemma, och varasnällastmotmami-veckan har börjat. <3 Problemet med det är att hon åker till Spanien på lördag, men då ska storebror bo här! Yay! Min förebild! Ska låna kamera över helgen och be honom vara min modell tror jag. It would be awesome.

Imorgon kommer Sanna hit (my house can be your private hiding place baby. I will always take care of you). Och nu ska jag se på that 70's show och sen sova. Jag är slut, but I feel awesome!
Godnatt! Puss på er! <3

Kommentarer
Postat av: Sanna

Åååh, Tack så mycket Kicki :) Du är verkligen är så jävla underbar bästavän. Love you to the end Honey, and far beyond that. <33

2008-11-23 @ 19:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0