Fascination.

NY BLOGG! Jag är fortfarande suuuperglad över det, även fast jag just nuu bara fixat färgerna lite klantigt och inte skrivit på bdb att jag har en ny blogg. Jag ändrade faktiskt färgerna i smyg under en lektion när vi egentligen skulle kolla på en film om hur man använder wikipedia - men vem vet inte det redan? I och för sig så fick man lära sig lite grejer som, i varje fall jag, inte visste tidigare. Sen när jag fixat färgerna (det gick på tre minuter eftersom jag bara ändrade vitt till svart och tvärtom, och jag visste precis vad det var jag skulle ändra dessutom) så låg jag och sov litegrann. Våran gullegull-lärare Pehr märkte ingenting, yay!
Pehr försökte sig på en konstig sak idag. Han tog ut alla ur klassrummet förutom Therese och Sanja och bytte identitet till "Ween Hallow". Jag skrattade. För jag är tydligen den enda som har skön humor i min klass. Amanda blev helt uppriven bara av att vi stod i korridoren och inte i klassrummet, men han försökte ju bara göra en kul grej för oss ju.
I alla fall. Helt plötsligt kutar han iväg och kommer tillbaka med lite toapapper runt huvudet. "Jag måste ha en huvudbonad!" säger han. Tufft värre. Ännu tuffare blev det när han plockade upp en mössa ifrån golvet och satte på sig en till huvudbonad! Den där mössan hade tydligen legat där i två veckor, otroligt hygieniskt. Vi gick ner till skolan mörkerrum, där Amanda blev så rädd så hon nästan började gråta. :P Så var vi inne i mörkerrummet, vi fick klämma in oss allihopa därinne, det blev ganska trångt och så trampade alla på varandra för att det var så mörkt. Men jag skrattade hela tiden, för jag visste att Pehr skulle hitta på något sjukt nu.
Så börjar han lysa med sin mobil i en korg och lyfter upp en liten skål med metallbitar i och ropar "jag har hittat en skatt!" sen blev det faktiskt lite läskigt. Plötsligt riktar han kameran mot en dockunge som är helt blodig och skriker till, dåå blev det lite creepy. :P Men men. Sen hittade han en till död unge, och ett foto som kanske kunde visa vem som mördade ungarna. Han framkallade den och identifierade kortet som våran rektors, yay, våran rektor mördar små barn!
Syftet var i alla fall att vi kom upp igen och Therese och Sanja fick intervjua en av oss var och sen redovisa vad som hade hänt, de skulle spela journalister. Men själv uppspelet var sjukt kul, Pehr är så skön. Älskar att ha honom som lärare.

Anyways. Nu har jag tonat håret i alla fall, kan lägga ut en bild på hur det blev sen, nu ska jag nog ut snart.
Det märks att jag inte bloggat på länge, det blir nog gaanska långt. :D Yay!
Puss på er. <3

Kommentarer
Postat av: Elvis

Tonat håret?? O.o'

2008-11-06 @ 14:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0