Don't you know who I think I am?

Baby, seasons change but people don't.
And I'll always be waiting in the back room.
I'm boring but overcompensate with
Headlines and flash, flash, flash photography.

But don't pretend you ever forgot about me.
Don't pretend you ever forgot about me.

Wouldn't you rather be a widow than a divorcee?
Style your wake for fashion magazines.
Widow or a divorcee?
Don't pretend, d-d-d-don't pretend.

We don't fight fair.
We don't fight fair.


They say your head can be a prison.
Then these are just conjugal visits.
People will dissect us till
This doesn't mean a thing anymore


Some friends become enemies some friends become your family.
Jag hatar att förlora vänner. Även om jag ibland känner att jag skulle klara mig bättre utan de jag förlorar blir jag fortfarande ledsen, det kommer saknas något ändå. Särskilt om det är någon man träffar ofta/pratar med ofta. Det kommer komma massa tomrum i livet, fullt med fritid att fylla, men det går inte att spendera med henne, för då är hon inte där.
Men jag tänker som vanligt positivt och tänker att nu slipper jag all drama och nu slipper jag känna mig så dålig hela tiden. Jag vägrar tro att hela jag är en stor brist, och jag tänker inte ändra på mig för någon annan, för jag får väldigt mycket oftare höra att jag är en bra människa än en dålig. That makes me awesome. So please just fuck off.

Frågan är - vafan ska jag göra nu? >_< Förut har jag alltid försökt ta bort alla äckliga minnen, men jag tror inte jag kommer vara så ledsen nu faktiskt, eftersom det slutade i ett bråk om världens fånigaste sak. När det bara är en skitsak som förändrar något så mycket så kan jag bara tycka att det är så fjolligt och otroligt.. Ja, omoget. Om man inte ens kan lösa en liten skitsak så kommer det aaaldrig att gå. På det sättet är väl vänskap och kärlek lika varandra, båda möter olika sorters motgångar och för att klara sig igenom det måste man prata, förlåta och hålla hårt i varandra. Jag försökte göra allt av det, men det gick bara inte.

Men jag ska skaffa jobb snart, så har jag fortfarande Sanna och dem att umgås med, så jag ska göra det. Ska nog ut ikväll också och träffa dem. <3
Puss på er! <3

Kommentarer
Postat av: Erik

Du har rätt om det där med kärlek. Så länge man kan prata med varandra, så länge man fortfarande håller tillsammans, så går det. :)

2008-11-06 @ 17:27:59
Postat av: Sanna

No need to worry Baby :) I will never let you go <3

2008-11-08 @ 19:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0