And don't let anything stop you from living.

Jag är äckligt otroligt glad idag! Idag har jag varit med Therese (ifrån skolan, hallå. :D) hela dagen typ eller ja i skolan. Hon hade typ lite familjeproblem, så jag lyssnade på henne och tröstade henne när hon grät och så. Tog bort henne ifrån resten av klassen så att hon kunde vara ifred. Sista timmen satt jag och mentorerna och Matilde och snackade om situationer i klassen som kanske finns, och det var lite givande tycker jag faktiskt. Det fick mig att slappna av mer i klassen.
Efter skolan gick jag och Therese till Centrum och mötte upp hennes familj, jag lovar, Therese har världens sjukaste styvfarsa. Men spela roll, förhoppningsvis så löser sig det. Men jag lånade ut 200 kronor till Therese mamma så att hon kunde köpa mat till hennes barn och så, jag tyckte de var så snälla så de förtjänade det. Och när jag såg hur mycket den gesten betydde för dem blev jag jätteglad, och det har hållit i sig sen dess. Jag får världens kick av att hjälpa folk. Jag har glömt hur jäkla bra jag mår av att då och då få lyssna på problem, trösta folk när de gråter och ge en hjälpande hand där det behövs. Det känns förjävla bra alltså! Det ger ju mig något också lika mycket som det ger dem.
Sen träffade jag Therese för nån timma sen också och fick tillbaka pengarna och hon var asglad. :D Det liksom ger mer bränsle till min glädje, jag är så happyface just nu så det inte är sant! Jag ska städa hela världen!
Idag åkte mami bort, men hade hon varit hemma hade jag städat (det har jag förövrigt ändå gjort typ hela dagen, förutom att jag sov i typ en timma) och så hade jag kramat om henne och sagt vilken underbar och gullig mamma hon är, och sen hade jag för en gångs skull lagat mat till henne. <3

Men faktiskt så ska jag fortsätta städa, jag måste flytta på videon också. :DDDD PUSS PÅ ER! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0