A nice relaxing evening...

Jag älskade igår. Jag älskade varenda sekund av det.

Sanna och jag blev fulla och vi båda gick runt och fnittrade typ. Alla satt vid datorerna, jag var inloggad på msn, och sen så tog Marre Rasmus msn så satt de och skrev till varandra, och Marre berättade vissa pinsamheter jag gjort. Awkwaaaard!
Sen ska vi hem, jag vinglar litegrann och Viktor hängde med till bussen, han skulle hem och sova. Så på bussen fick han känna av vad som hände om man retade mig när jag är full, jag gav honom en hård jävla bitchslap när han tog min mobil. Stackaren blev alldeles röd om kinden och jag ångrade mig direkt efteråt. Sen var jag typ sadface resten av bussresan, för jag visste att det var onödigt gjort, menmen.

Kom hem och väckte inte mamma, me is awesome. :D Sen ringde Marcus mig och vad allmänt rolig/irriterande när jag skulle sova. xD Och jag var ju så trevlig och pratsam då så när han la på och sa att han skulle ringa upp mig sen så stängde jag av min mobil. :D Nobody can destroy my beautysleep! Alltså jag tror jag blir ganska jobbig och tjurig när jag är full... Menmen. Det var skönt. Relaaaxing. Och nu klarar jag mig flera veckor framåt, lovar.
Jag älskar att ha en kväll i månaden som jag knappt minns.
It makes me calm.

Puss på er. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0